petek, 14. januar 2011

Gostujoče pero – mag. Katarina Puc

Katarina Puc je diplomirala na Filozofski fakulteti v Ljubljani iz francoskega in angleškega jezika, kasneje pa magistrirala iz poslovne politike in organizacije na Ekonomski fakulteti. Njene pomembnejše delovne izkušnje so tudi izobraževanje, uredništvo in tehnično uredništvo knjig, revij, zbornikov, prevajanje književnih del in strokovnih besedil iz angleščine, francoščine in nemščine v slovenščino ter lektoriranje strokovnih besedil. Je pobudnica ustanovitve jezikovne sekcije pri Slovenskem društvu Informatika in urednica spletnega slovarja informatike Islovar. Izhaja iz družine pisateljice Mire (Pucove) Miheličeve, zato sta ji jezikovna pozornost in skrb domača in povsod, še posebej pri urejanju revije Uporabna informatika, je bila posebej pozorna tudi na jezikovni vidik razvoja informacijske stroke. Ni presenetljivo, da je avtorica zamisli o slovarju informatike in da že nekaj let usmerja ta projekt.

Kot pravi sama v objavljenem pogovoru z mag. Francijem Pivcem1 "Po materi sem podedovala nadarjenost za jezike, z očetom sem nekaj časa potovala po tujini in obiskovala holandsko in francosko šolo, maturirala sem na klasični gimnaziji. To me je naravno usmerilo v študij jezikov. Humanistična izobrazba pa mi tedaj, ko sem diplomirala, ni dajala možnosti zaposlitve . . . . Zato sem se morala prekvalificirati v tako imenovano zunanjo trgovino, opravila sem ustrezni strokovni izpit in delala kot referent za uvoz in izvoz knjig (tedaj zelo zapleten postopek)2 . . . "

Bibliotekarska terminološka komisija že nekaj let tvorno in uspešno sodeluje s terminološko skupino za Islovar z izmenjavo izkušenj in pri konkretnem slovaropisnem delu, koristno pa je seveda tudi usklajevanje na tistih strokovnih področjih, kjer se terminologiji stikata in celo prekrivata (tudi sama pravi "Sodobno knjižničarstvo se izdatno opira na informatiko in računalnik ima v knjižnici že enako stanovanjsko pravico kot knjiga." 1). Katarino Puc smo zato povabili, da predstavi desetletje nastajanja spletnega terminološkega slovarja informatike.


1 Organizacija znanja, letnik 9, zvezek 2, 2004
2 Kaj bi šele rekla danes! (op. urednika)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.