ponedeljek, 31. december 2018

Prijetne praznike in srečno, zdravo ter uspešno 2019!

Pablo Picasso, 1961.

  Drage prijateljice in prijatelji,

kolegice in kolegi, znanke in znanci,

želim vam vesele praznike in prijetno ter

do vseh okrog nas prijazno leto 2019,

naj bo uspešno, polno prijateljstva in ljubezni,

sreče, razumevanja in strpnosti.

Bodite zdravi!

Srečno!

6 komentarjev:

  1. NAJBOLJŠI SAMOSTOJNI LJUBEZNI LIJEV, DA DOBITE SVOJEGA EX LJUBITELJA, HUSBANDA, ŽENSKO, GIRLFRIENDA ali BOYFRIEND NAZAJ. DODAJ NJEGOVO NA KATEGA: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdravljeni! Am, Christian Hofman, sem iz ZDA. Delam za mednarodno Apache Corporations, na potovanju po Afriki sem spoznal Babo Noso, šel sem tja po pogodbo za pogajanja in izgubil v drugem podjetju, bil sem pustošen in zlomljen in pred nekaj meseci sem se pravkar razvezal, moja žena je odšla z otroki in to delo je bila moja pot do dobrega življenja in vrnitve družine. Po mojem posvetovanju z Baba Noso je opravil urok zame in dobil sem pogodbo in nekaj mesecev pozneje sta se moja žena in otroci vrnili k meni in vse sem dolgovala Baba Nosa duhovnemu uroku in pooblastilom. Sem pričevalec babe Nose, duhovni oče mnogih velikih mož. za katero od vaših duhovnih težav in bo rešena. Lahko vas bogati brez krvnih ritualov, vrnite svojega ex_husband, ex_wife, ex _boyfriend ali punco samo, če lahko na +2349083639501 pošljete SMS ali WhatsApp
    če imate težave z naslednjim ?;
    (1) Če želite nazaj svojega bivšega.
    (2) če imate vedno slabe sanje ali imate seks na sanjah.
    (3) Radi bi vas napredovali v svoji pisarni.
    (4) Če potrebujete pristojnost za zmago v sodni zadevi
    (5) Kakršna koli oblika črkovanja
    (7) Ukazni ton črkovanja
    (8) Zaščitni obroč
    (9) Potovalni obroč za uspeh
    (10) Duhovna moč za Božje ljudi
    (11) Svojega moža / ženo priveži za vedno sam
    (12) Želite, da ženske / moški tečejo za vami. (13) Če želite otroka.
    (14) Želite biti bogati brez krvnih obredov. (15) Če potrebujete finančno pomoč.
    (16) Zeliščna nega
    (17) Če ne morete zadovoljiti spolne želje svoje žene. zaradi slabe erekcije.
    (18) Če imate bolezen zaradi aidsa s HIV in lahko zdravite težave z rakom, pokličite Babo Nosa na +2349083639501
    TRADICIONALNA MEDICINA Zeliščni zdravniki in domači zdravniki. Naslov pisarne št. 20 slonovine, Ife Osun, država ... k

    OdgovoriIzbriši
  2. Programming assignments are difficult. Writing an R or any programming assignment without help could be more difficult.
    Do you need economics assignment help? Worry not. Here are the top 6 websites that provide exclusive programming assignment help.
    Geeks programming
    Geeks programming is an exclusive website that provides finance assignment help. The website is associated with renowned engineers. And they tutor and offer you programming assignment help.
    Assignment Dude
    Assignment dude is another website that is known for offering the best programming assignment help. It caters to all your needs and helps you finish your programming assignment in time.
    Programming assignment experts
    Programming assignment experts are administrated by CS engineer Neil Harding. He has been in this profession for the past 30 years. Thus, he is associated with one of the best programming engineers for his website.
    Therefore, when you avail of his services, you know your assignment is in the right hands. The website is not ostentatious,but it is very spontaneous.
    All assignment help
    This website is extremely professional and they are always ready to help you. They not only help you solve your programming assignments.
    They also help you with any homework problem you ask them to solve. They tend to charge you more if your deadline is nearer. Then again, they deliver your tasks within a very short time.
    Assignment overflow
    Assignment overflow is a website that offers you Python, R, and other dissertation writing help.
    Their tutors and customer service are available for the students 24/7. This is what sets this website apart. Furthermore, they provide more than a satisfactory assignment for you.
    Coders arts
    Coders arts is one of the expert assignment help services out there. They offer you programming assignment help. And you can negotiate the price with the website as well.
    Their tutors are all experts and would deliver academic writing services as you want them. These websites are one of the best websites to edit my essay. Therefore, go through these suggestions and choose the best assignment help service for yourself.
    We have a few more services: 101586 Assignment Answers| 104801B Assessment Answers| 11408 Task Answers| 11485 Solutions| 11641 Answers

    OdgovoriIzbriši
  3. สำหรับผู้ที่ชื่นชอบภาพยนตร์ และผู้ชมทุกท่าน ที่ชื่นชอบ ดูหนังใหม่ ซีรีย์ที่ชื่นชอบในการรับชมภาพยนตร์ ซีรีย์ ดูซีรีย์ออนไลน์ อัพเดทใหม่ตลอดทั้งเดือน

    OdgovoriIzbriši
  4. To spletno mesto mi je odprlo pot, da sem spoznala moškega, ki mi je dejansko pomagal pripeljati mojega ljubkega moža nazaj domov. Na tej strani sem videl različna pričevanja različnih čarovnikov in odločil sem se izbrati enega izmed njih, da vidim, ali so njegove čarovniške molitve resnične. Zdaj pričam, da je molitev duhovnika aduja močna, njegov urok zame deluje v samo 7 dneh, zahvaljujoč tebi, duhovniku aduju. Res ste mi dokazali, da so ta pričevanja o vas resnična. (https://solutiontemple.info)

    OdgovoriIzbriši

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.